Çin Pazarı İtalyan İşletmeler İçin Önemli Bir Rol Oynayabilir
ROMA, 27 Ekim (Xinhua) — İtalya Çin Yönetim Kurulu Vakfı (ICCF) Lideri Mario Boselli, Çin’in devasa pazarıyla İtalyan işletmeleri için kilit bir rol oynayabileceğini söyledi.
ICCF, Çin pazarında faaliyet gösteren İtalyan şirketlerinin envanterini çıkaran “Çin 2023” başlıklı raporunu Perşembe günü Milano’da yayınlarken, Boselli de Xinhua’ya yaptığı açıklamada söz konusu açıklamayı yaptı.
İtalyan şirketlerine pazara başarılı bir giriş yapabilmeleri için ülke kültürünün yanı sıra Çin’deki iş ortamını da öğrenmeleri çağrısında bulunan Boselli, Çin’de büyümek isteyen yerel şirketlere “orta-uzun vadeli bir vizyon” geliştirmelerini tavsiye etti. .
ICCF raporu, 2020 sonu itibarıyla Çin’de 1.133 İtalyan şirketinin faaliyet gösterdiğini ortaya koydu.
“1,4 milyar insanın yaşadığı bir evren olan Çin’i incelemek çok önemli” diyen Boselli, Çin’in sadece devasa pazarı açısından değil, aynı zamanda Güneydoğu Asya için bir platform olarak İtalyan işletmeleri için kilit bir rol oynayabileceğini de sözlerine ekledi. pazarlar.
“Bu da yine şirketlerimizin orta vadeli bir vizyon ve strateji belirlemesini gerektiriyor. Güneydoğu Asya’nın dünyanın diğer bölgelerine göre daha fazla büyümesi bekleniyor” dedi.
ICCF başkanı, Çinli tüketiciler için en çekici İtalyan sektörleri arasında gıda (şarap dahil), moda ve ev dekorasyonunu sıraladı.
Boselli, “Genel tavsiyem en iyi ürünlerimizi Çin’e getirmenizdir. Sadece gıda, moda ve dekorasyon değil, aynı zamanda mekatronik, ilaç, robot teknolojisi ve diğer son teknoloji ürünleri de kastediyorum” dedi.